November 16, 2010

It''s time to move

Waaaaaah, proefwerkweek! Ik heb nu drie toetsen gehad. Engels, bio en natuurkunde.
Het is zo veel allemaal! Ik moet morgen scheikunde en maatschappijleer doen en ik moet in totaal daarvoor zes hoofdstukken leren!!!!

En vanmiddag, had ik bijles in de bieb hier in Nijmegen en ik moest wachten want hij ging pas 11 uur open.
Word ik helemaal aangestaard door een man met een kapot en beloed gezicht, best wel creepy. Maar ik bleef gewoon terug kijken tot hij tegen me begon te praten in een andere taal. Toen ben ik snel weggegaan haha xD

&Pff...., hier een foto van mij (met mijn nieuwe mutje  & gemaakt met mijn mobiel) en mijn bureau. Sorry dat ik niet zo vrolijk kijk maar ik denk dat iedereen wel begrijpt waarom haha.


Ik zal na de proefwerkweek mijn kamer opruimen en foto's maken! :D

xxxx Anne

Ps. for my international readers, please comment me if the translate-widget fails to translate me right!


1 comment:

  1. the translation works but is faaaaaaaar from perfect :P
    i just bumped into your blog! it'a fab!

    xoxo
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete

Don't be shy! ♥