November 19, 2010

So damn proud of me?

Proefwerkweek zit erop. De symptomen ervan zijn nog wel te merke: vermoeidheid, hoofdpijn, rugpijn, nekijk....Maar het zit er dus wel eindelijk op! :D
Vanavond schoolfeest en logeren met vier andere vriendinnen! Zo leuk dat we het met z'n alle doen! Een van die vriendinnen heeft nu net een eigen blog aangemaakt en heeft al een paar berichtjes! Klik! Voor RenĂ©e 

Dus, deze foto's heb ik ook gemaakt met mijn mobiel (jaja nu weten we het wel), maar ik vind ze nog wel goed gelukt!
OH! Ik vergeet bijna te vertellen over mijn geweldige prestatie: Ik heb een 7,1 voor Natuurkunde gehaald! Ik ben er zo blij mee! Het is namelijk stiekem mijn eerste voldoende ooit voor natuurkunde haha. Nu die andere seven cijfers afwachten.

Wat gaan jullie dit weekend doen?

Jacket, dress - Only. Boots, Intivo. Bag, H&M.
Fotograaf was Maudy(vriendin).




1 comment:

  1. Goed cijfer en fijn dat je toetsweek erop zit! Ik ga huiswerk maken en morgenavond bij een vriendin thuiszitten en misschien nog uit. Mooie kleur van je jurkje trouwens :).

    ReplyDelete

Don't be shy! ♥