January 14, 2011

' I'm not crazy, my reality is just different from yours ' - Alice in wonderland

Sorry voor het niet-posten, maar ik had even wat rust voor mezelf nodig.
Maar ik heb nu wel een leuke mededeling: Over 40 minuten word ik 16! :D
Jaja, 15 janurari en 29 januari is mijn grote feest. En dat komt weer omdat ik overmorgen een week naar Duitsland ga op uitwisseling!
Het gaat om toneelspelen en alles en ik hoop zo erg dat ik geen heimwee krijg.

Maar ik heb van mijn vader en stiefmoeder deze twee Buddha To Buddha armbandjes gekregen. Een silveren en een leren. Dat vonden ze (en ik ook trouwens) mooi bij elkaar staan.
Ik ben er echt helemaal verliefd op, maar ik ben ook helemaal verliefd op het merk zelf.

Ik ben er zo blij mee :D

Ik kan nu nog 40 minuten wakker blijven en hier op mijn kamer 16 worden, of ik ga nu slapen en kijk morgen op mijn mobiel naar al mijn verjaardags smsjes.

Ik zal sowieso een post inplannen voor als ik in Duitsland ben.

xxxxxxxxx



5 comments:

  1. Je armbandjes zijn erg leuk! En gefeliciteerd meis! :D Fijne verjaardag verder!
    x

    ReplyDelete
  2. jeeeeeeeeeeeeeeeeeuj I want those 2 =D
    hihi nogmaals voor 1000ste x, gefeliciteerd schattie!

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd! En veel plezier in Duitsland.

    ReplyDelete

Don't be shy! ♥