February 26, 2011

She whispers 'Hello, Ive missed you quite terribly'


Hallo iedereen!

Hebben jullie ook zo'n zin in de zomer? 
Ik kan niet wachten tot ik weer zonder jas, of nog belangrijker, zonder panty naar buiten kan gaan. De eerste zonnestraaltjes komen al voorzichtig voorbij. Maar vandaag regent het weer helaas...

Maandag gaat het 'Te-koop' bord in onze tuin, dus dat betekend dat mijn kamer vanaf dan altijd opgeruimd moet zijn voor eventuele bezichtegingen. Dat is echt een hele zware missie voor mij; mijn kamer is altijd een puinhoop haha.
Hier mijn nieuwe bloemen jurkje van Asos! Ik ben er zó blij mee. Ik kan niet wachten totdat het warm genoeg is om hem aan te doen.

xxxx




13 comments:

  1. Wauw, mooi kleedje zeg! Vooral die bloemen patroon is erg leuk! Vind je het jammer dat je gaat verhuizen? Of vind je het juist leuk? Ik zou het wel graag willen... Maar voorlopig hoef ik hier nog niet weg, hihi. :) Laat je foto's zien van je nieuwe kamer? Die er trouwens nu ook heel leuk uit ziet!
    x

    ReplyDelete
  2. wat een mooi jurkje, de foto's zijn echt heel mooi en professioneel ik dacht eerst dat het inspiratiefoto's waren tot ik je tekst las en dit je eigen foto's blijken te zijn!

    ReplyDelete
  3. Wat een fantastisch jurkje! Echt mooi. En succes met het netjes houden van je kamer.. haha.

    ReplyDelete
  4. De foto´s zijn echt prachtig! En het jurkje ook.

    ReplyDelete
  5. Leeeuk! Je hebt echt een leuke blog en je maakt echt super mooie foto's :)

    ReplyDelete
  6. Wow, this dress looks beautiful!! It's perfect for spring!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    ReplyDelete
  7. Leuke jurk en de foto's zijn mooi met die lichtinval!!
    Oh ik heb ook zoveel zin in de zomer...laat maar komen ;)

    ReplyDelete
  8. Prachtige foto's en een erg leuk jurkje!

    ReplyDelete
  9. leuk jurkje!

    http://rememberyourstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wat een leuk jurkje! Hij staat je erg goed :)

    ReplyDelete
  11. Lovely dress!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Don't be shy! ♥