February 7, 2011

It's not over 'til it's over?

Hooi,
daar ben ik weer na een week. De proefwerkweek is voorbij en dat heb ik afgelopen weekend uitgebreid gevierd!
Samen met Lot (haar hand zie je hierboven) was ik vrijdags naar schoolfeest geweest. En schoolfeest is en blijft een schoolfeest met middelmatige muziek maar het was heel gezellig. Zaterdag heb ik halfslapend geshopped om vervolgens thuis te komen met alles waar ik niet naar opzoek was. :)
Zaterdagavond ging ik weer uit in de stad samen met Lot en twee vriendinnen van haar. Zondag middag kreeg ik wel tijd om uit te rusten in de bioscoop. Lot en ik zijn op het laatste moment nog een keer naar Harry Potter wezen kijken haha!

Proefwerkweek punten zijn tot nu toe niet echt geweldig, maar het zijn in ieder geval geen onvoldoendes.
en verder scheen de zon vandaag! Daar word ik nou vrolijk van.
Ik hoop dat jullie ook allemaal een leuk weekend hebben gehad.

xxxx

2 comments:

  1. Zo te horen heb je een drukke week achter de rug gehad! Mooie foto zeg! Ja, mijn weekend was zeer geslaagd. :D Haha, 2x Harry Potter kijken is wel de moeite waard. :P
    x

    ReplyDelete
  2. als je goed kijkt kun je die 7,5 voor je proefwerk nog zien! hahahaha
    wij zien elkaar 19 dagen achter elkaar ELKE DAG! hahaha
    ik hou van jee! <3

    ReplyDelete

Don't be shy! ♥