October 16, 2010

niemand mag deze post snappen

Ik voel me...vreemd.verward.jaloers.verdrietig.soms opeens blij. maar dan daarna word ik meteen weer de grond ingedrukt.
ik wil teveel. maar ik WIL het echt. sommige dingen meer dan andere dingen.
Ik wil dat iedereen gelukkig is. maar als ik wil wat ik ECHT wil kan dat niet. Het zou makkelijkerzijn als ik het niet zou willen.
Ik moet het nu echt van me af schrijven. Maar ik kan het niemand echt vertellen wat mijn geest en lichaam wil. wat mijn lichaam en geest wil is iets anders dat dat ik wil. behalve als ik me eraan overgeef. Eerst verzette ik me nog echt. nu niet meer echt. wat moet ik doen?
ik luister weer rock. ik zing weer mee. ik huil weer mee. ik lach weer mee. soms lach ik mezelf uit. wat moet ik doen?
ik moet ergens voor gaan. waar ga ik voor? ik heb de keuze uit 2. ik kan de 1 niet maken zonder kutheid. en de ander ook niet zonder verdriet.
dit is allemaal echt gezeik. ik moet het gewoon publiceren. sorry voor iedereen die dit leest en denkt wtf. wil je dan deze post vergeten en niet zien? alleen stiekem hoop ik dat sommige het wel snappen. nouja, 1 iemand. maar dan diegene die me snappen zullen dit misschien snappen en dan zullen ze ook snappen wat ze moeten doen. wat ik moet doen.
ik heb kracht nodig. Ik ben een sterk meisje, sterker dan iedereen om me heen denkt, denk ik. het gaat er niet om hoeveel iemand huilt maar of je het huilen kan verdragen. Ik verdraag het. ik moet het verdragen en er is geen twijfel dat ik al deze gevoelens en gedachtes kan verdragen.
maar ik vraag me af of ik het kan verdragen als een ander deze gedachtes en gevoelens door mij heeft? Did you ever had a secret that you couldn't tell anybody?

1 comment:

  1. Hoe jij je nu voelt, is voor mij zó herkenbaar! Je hebt dit mooi geschreven zeg! x'

    ReplyDelete

Don't be shy! ♥